Prijzen

Een “klik” tussen opdrachtgever en opdrachtnemer is van groot belang. Een kennismakingsgesprek is gratis.

het beeld

Vormgeving is een creatief proces waarbij vooraf vaak niet in te schatten hoeveel uren je bezig bent. Dat hangt van zoveel factoren af: wat wordt er van ons verwacht, komen we gelijk op een lijn of is er wat aanlooptijd nodig, hoe snel is de doorlooptijd die we krijgen en uiteraard ook, hoe is onze inspiratie. Toch houden we het graag transparant en hebben dus op basis van jaren ervaring wel een prijsstrategie. Hieronder vindt u een aantal prijzen van creatie, strategie en concept-ontwikkeling. Zo krijgt u enige inzicht in onze prijsstelling. Heeft u mogelijk een opdracht voor ons, bel of mail ons dan, u krijgt dan een offerte op maat.

Logo ontwikkeling (exclusiefconcept-ontwikkeling of strategie)
240 euro
Logo ontwikkeling (inclusief concept-ontwikkeling exclusief strategie)
600 euro
Logo ontwikkeling (inclusief concept-ontwikkeling en strategie)
900 euro

conceptontwikkeling

Een creatief concept begint vanaf 600 euro.

De strategie is klaar, u weet wat u wilt, hoe uw boodschap wilt vertalen, wie u doelgroep is, wat uw onderscheidend vermogen is. Nu heeft u alleen nog een goede basis nodig waarop alle uitingen van uw bedrijf in vertaald kunnen worden. Het ultieme idee geheel passend bij uw strategie. Met al deze middelen gaan wij aan de slag en presenteren u een creatief concept waarmee u uw verdere communicatie kan invullen.

strategie

Een basismarketingcommunicatieplan begint vanaf 300 euro voor 3 sessies van 1 uur.

U heeft een goed product of een perfecte dienst, maar hoe brengt u dit nu over naar uw potentiele doelgroep. Alle kennis in huis over uw eigen professie, maar tjee.. marketingcommunicatie? Hoe gaat u dat nu aanpakken? Samen met u, uw medewerkers, uw doelgroep, uw stakeholders, hoe breed u het wilt trekken gaan we samen aan de slag om een marketingcommunicatiestrategieplan te ontwikkelen. Met een aantal gesprekken, mogelijk wat sessies met andere belanghebbenden of belangrijke beinvloeders komen we tot een plan. U levert samen met anderen de input, onze taak is het verzamelen, verwerken en schrijven van het plan. Afhankelijk van de wensen wordt het plan verder uitgebreid en met een groter fundament ontwikkeld.